Kasst, Uselt, Dynga..

Ja, man kan väl kalla vädret som vi haft idag vad man vill, men bra har det garanterat inte varit. Till detta så har jag då haft en väldigt lugn dag. Efter det att mamman och jag släppt av barnen i skolan, så kom vi hem, mamman satte sig och jobbade i vardagsrummet, medan jag sprang omkring i cirklar och gjorde det lite mer husliga.

Då vi hämtat barnen igen så bar det hem, och pojken satte sig och gjorde sina läxor, och efter ett tag var det dags för honom att åka till fotbollsträningen. Vädret hade gjort ett litet uppehåll, men jag satt på beredskap att åka och hämta honom ifall det började regna igen. Pappan kom förbi och bestämde att han skulle åka till träningen och hjälpa till, så jag fick mig ytterligare en liten ledig stund, då mamman och flickan tog ett varsitt bad..

Vi är nu alla i säng, men snart ska mamman åka iväg för att jobba, jag har en facebook-date med Freddie, som jag även ska träffa imorgon. Och jag hoppas innerligt på att jag får en natts sömn utan svårigheter, har nämligen inte sovit så bra på senare tid..

God Natt Alla!!!!

Ja, pappa, du hade rätt om det tidigare inlägget, hur kom du på mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback