Kvällskvisten

Martina: Jag hade faktiskt solskydd med mig denna gång, oj så min panna såg ut.. Började flagna som en galning, man vill ju inte att det ska hända igen..

Ja, det är ju lustigt hur allt kan vända. mamman sms'ade mig och sa att hon och barnen skulle stanna hos hennes föräldrar i Virginia över natten, då barnen är lediga ifrån skolan imorgon(pga Memorial Day), så jag var ledig ikväll också. Måste säga att det är så extremt tomt utan dem här hos mig..

Så jag tog kontakt med Freddie, som i sin tur var med Lisa, och vi tre träffades i hamnen i Annapolis, och Freddie och Lisa hade köpt med sig en stor fruktsallad som vi alla mumsade på. Trevligt, trevligt.. Efter ett tag var Lisa tvungen att åka hem, så då var det bara jag och Freddie kvar, vi gick upp och ned längs gatorna och bara tog det lugnt. Pratade och sjöng en väldigt bra dansk låt, Morten Filipsen - Du er ikke som de andre piger..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback