Nicole, Stranden, Acme & O'Briens

Sorry att jag inte skrivit på ett tag, har varken haft tid eller orkat.

  

I fredags fick jag ledigt på kvällen, så jag, Isi, Isabell, Moni och Lisa gick och åt på the Cheesecake Factory. Då vi var klara åkte vi och plockade upp Freddie som var tvungen att jobba sent, och därifrån åkte vi till flygplatsen för att plocka upp nicole, som är på besök från Texas, dit hon flyttade med sin värdfamilj i mitten på februari. tillbaka till Annapolis tog jag, Freddie och Lisa min bil ner down-town och satte oss på vårat stammis-café, och satt där tills de stängde klockan 1.

  
  

På lördagen sov jag ut ordentligt, men då jag vaknade så ringde de andra och undrade ifall jag ville följa med till stranden. Självklart ville jag det, bikinin och solglasögonen på, och så mötte jag upp de andra då de köpt vattenmelon, skvallertidningar och vattenflaskor. Spenderade 3 timmar på stranden innan det var dags att åka hem, la mig i badet, och hämtade sen upp Lisa, Freddie och Nicole, och vi åkte och åt sushi. Efter det satte vi oss på Starbucks och snackade lite. Halv 11 mötte vi de andra och gick till krogen Acme, men jag och Nicole som är de enda över 21, gick till O'Briens och skakade våra lurviga, då de har bättre musik och dansgolv. efter ett tag gick vi tillbaka till Acme och möttes av tristessen själv.. 
Klockan 2 på morgonen åkte vi till ett Diner i Annapolis för lite natta-mat, innan jag var tvungen att köra hem Lisa och Freddie.

 

Idag sov jag ut igen, och väntar på att familjen ska komma hem, då de varit borta hela helgen ute på äventyr..

Kommentarer
Postat av: en omtänksam mört!!

stranden lockar en hel del må ja säga, hoppas du hade med dig solskydd ;P

2009-05-24 @ 23:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback