Sångframträdande, Jeanne och Kubb.

Idag har varit en bra dag, och jag har inte kunnat göra något annat än att le. Tidigt imorse var jag i barnens skola då flickans årskurs hade ett sångframträdande, och de var så gulliga allihopa. Flickan och jag hade ögonkontakt jättmånga gånger, och vi båda började le jättestort varenda gång. Det var lite som att vi visste vad vi båda tänkte.. Lite samma känsla sisådär.

Då barnen var klara med sångerna, så fick vi gå till deras klassrum där vi fick titta på några av de projekt som de haft under våren.


När klockan var halv 10 bar jag iväg till Annapolis för att träffa Jeanne. Åh, vad kul det var att se henne. Men hur mycket jag än tycker om henne så får jag en kvävd känsla när jag är med henne. Men dagen gick som sagt bra, vi gick runt och pratade och sedan mötte vi hennes kusin, och vi tre gick och kollade i affärer. När det började närma sig lunch, så mötte vi upp med hennes mamma och styvpappa. lunchen gick även den bra, tills då jag får en snäsig kommentar från Jeannes mamma, ååååhhhhh, den fick mig att sjunka n aninge!!!!!!

Kom hem och mötte mamman och barnen hemma, vi satte oss alla och spelade nya sällskapsspel som är nyutkomna på marknaden, såsom nya Monopol City, där man köper sig ett kvarter och kan bygga allt från kontor-hyreshus-industri-soptipp-skyskrapor och stadium, och kan även hålla auktion.. Krångligt, men säkert jättekul om man är väl insatt..

Pojken åkte iväg på fotbollsträning, och flickan och jag tog med oss kubbspelet de fick i Hanukkah-present till hans träning och spelade lite under tiden.. Hon tyckte det var riktigt kul..
Kom hem, åt middag och är nu i säng, ska ta och läsa lite innan jag släcker lyset..

Over and Out!!

ps. Imorgon tänkte jag lägg aupp lite bilder från showen med Blue Angels.. Kom tillbaka då..


Kommentarer
Postat av: Jonas

Kompisar som kväver en samt att de har föräldrar som är dryga är fan inte värt. Och är det inte värt är det värdelöst och då suger det...

2009-05-22 @ 15:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback