Slappardag.

Vaknade, somnade om, vaknade, somnade om, och vaknade sedan igen. Inte alltför intressant morgon. Moni ringde och sa att hon, Isabell och Isi var påväg till Applebee's för lunch, och undrade ifall jag ville hänga på. Det dem inte tänkte på var att det tar minst 30 minuter för mig att ta mig dit, och det skulle bli för lång väntan för dem, då de praktiskt taget redan var där.

Istället träffade jag Freddie, och vi åkte till en outlet, men jag hittade tyvärr inget. Efter det åkte vi ner till Annapolis för att äta sushi, och när vi kom ner dit så la vi märke till en parad som gick genom staden, vi var glada, då vi trodde att det var en Navy-parad.. Det var det såklart inte, utan en parad för Memorial Day, som är nästa vecka..
Åt oss mätta på sushi, och gick sedan och köpte 2 tröjor, en med trycket Naval Academy, och en med trycket Beat Army.


Kommentarer
Postat av: Christer

Wannahave Naval Academy. XL please...

2009-05-19 @ 22:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback