Summering

College:
Idag avslutade jag vårens kurser på Anne Arundel Community College. Måste säga att jag kommer att sakna dansen något så fruktansvärt. Har varit med på varje lektion, och har kommit samt gått med ett leende på läpparna.. Min lärare sa åt mig att adda honom som vän på facebook, och det tror jag minsann att jag ska göra.. Fick idag också ha mitt solo som avslutnings-projekt, gick riktigt bra tycker jag.. Vart lite skakigt, men vad tusan, det bjuder jag på!!

Hemmet:
Har suttit hela kvällen med sonen som haft läxor, jag blir dock grymt frustrerad då det tar evigheter för honom att starta, och då något annat hela tiden kommer upp, så avbryter han det han gör, utan anledning.. Har idag också försökt packa, men blir aldrig riktigt nöjd med vad jag ska ta med mig till Florida, nu eventuellt så kommer vi att stanna ytterligare en dag, beroende på kostnaden för att förlänga flygbiljetten. Mamman åkte iväg ikväll för att jobba i Philadelphia, men kommer hem tidigt imorgon igen, vi ska allihopa upp tidigt, och måste åka hemifrån klockan 6 på morgonen.. Kul att åka iväg så tidigt med yngre barn.. hmmm....

Gymmet:
Var enormt ofokuserad idag, gick i moderat tempo på löpbandet, och hade säkert en sju raster under den timmen jag var där. Blev ju ännu mer taggad då man känner lukten av popcorn. Men nej, idag har jag hållit min kost på spänn, och inga onyttigheter har slinkit ner..

Nej, nu ska jag se till att sonen kommer ut ur duschen, så vi kan fortsätta läxorna.. Sen soooooova, då jag ska upp fem imorgon bitti!
God Natt

ps, inget kommer att hända här på bloggen de närmsta dagarna.. Återkommer sent på torsdag, eller någongång på fredag... Det vet jag inte förrän imorgon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback