Till Salu.

Ja, då var det bestämt. Från och med idag så är vårat hus till salu.. Kändes konstigt att åka bilen utanför huset och se
till-salu-skylten ute på vägen. Vart vi kommer ta vägen vet vi dock inte förrän huset blir sålt, om det blir sålt. Familjen hade ju faktiskt huset ute på marknaden i 1 ½ år innan de drog det tillbaka.

Jag själv känner mig lite splittad till om jag vill att huset ska säljas eller inte. Jag trivs så enormt, men samtidigt så är det lite av en börda att ha ett så stort hus, med inte alltför många människor i det. Och i längden blir det för dyrt att behålla för dem..

Tusan, jaja, hoppas bara vi får stanna kvar här över sommaren, så vi kan använda oss utav poolen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback