torsdag afternoon..

Kom precis hem från att ha träffat Lisa och Freddie i Annapolis, vi träffades för att äta lunch och gick sedan ner i hamnen och gjorde ett besök på Starbucks.. Väldigt trevligt att skvallra och ha kul på varandras bekostnad, tur att ingen av oss tar illa upp..

Ska snart dock åka iväg igen för att hämta barnen i skolan, och ta pojken till ett tandläkarbesök. Så jag ska bara göra lite småsaker här hemma, och sedan dra igen..

Kul Info (som säkert inte är så roligt, förutom för mig själv..)

1)
Om 6 dagar kommer Jeanne hit till Annapolis!!!! Jeanne är en kompis från Buffalo, som kommer hit i 3 dagar för att hälsa på sin storebror, som är graduating från the Naval Academy.. Omg!! Bara SEX DAGAR!!!!!!! Jag har längtat efter det här i nu en månads tid... WOW!!!

2) Kan nu stolt berätta att jag haft koll på min kost de senaste dagarna, och jag känner numer inget sötsug.. Jag mår genast mycket bättre, föll lite smått för att äta glass igår, men flickan påminde mig om mitt löfte till mig själv.. Vad bra att jag får stöd från familjen.. Jag har nu gått ner ca 12 pounds(ungefär 5kg) sedan jag kom hit i December.. På något sätt kan jag inte se det själv, men det syns på vägen.. YAY!!!


Kommentarer
Postat av: Ann-Britt

Grattis Sofie till viktnedgången, tänk om även jag kunde lyckas. Suck

2009-05-14 @ 23:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback