Tusan.

Nu blir jag rejält frustrerad.. Hade mina två lediga veckor i sommar glasklart planerade, men sen får man för många bollar i luften och vet varken ut eller in.. Att det ska vara så svårt.. Vad jag än bestämmer mig för, så kommer någon bli upprörd, jag själv kommer bli ledsen hur jag än gör detta, men frågan är, vem av de andra är viktigast?

Hade Lisa över nu på kvällen, och vi pratade och tittade på filmen Legally Blonde som gick på tv.. Vi kom fram till lite planer inför nästa helg, då vi ska på utflykt. Men vi pratade också om olika resmål som är viktiga för oss att se. Samt så pratade vi om nya löften vi har för oss själva, ja, det hela var en trevlig stund..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback