Wacky Wednesday.

Har gått med huvudvärk hela dagen, men har samtidigt haft en väldigt bra dag. Freddie och jag träffades för en fika, och efter det träffade vi Lisa på 49 West Street och åt lunch.
Kom sedan hem och blev upphämtad av mamman, eller ja, mamman kom hem, sedan fick jag köra hennes bil med henne i passagerarsätet då hon var för trött för att köra, och vi åkte och hämtade barnen och drog sedan iväg till deras läkare för att få hälsointyg redo för deras camp de ska till i sommar.

När vi väl kom hem sen, var det sent, och middag och bad stod på tur. När barnen sen gått och lagt sig så satte jag mig och krossade Oreo's från två stora paket inför en liten "ceremoni" till flickans klass imorgon, de ska nämligen ha en sundae-buffé.. När jag satt och mosade som mest så ringde Isabell, och frågade ifall inte vi kunde ha fest hos mig på fredag, leka lite lekar och dricka lite drinkar. JAMEN, SJÄLVKLART!!!!

Nej nu ska jag knoppa! Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback