Bilder och text från Halloween.

Sorry för bristen på bilder. Jag fokuserade nämligen på att hålla min drink..

Fredagen:
Planen var att gå på en hemmafest, men jag och Sophie kände mer för att gå ut downtown Annapolis: Väl där satt vi på City Dock Café, och efter ett litet tag kom Navy-Mike och gjorde oss sällskap. Även karaktärerna från Sesame Street gjorde oss sällskap!



Sen blev det dags att gå vidare, vi gick då till baren McGarvey's med sällskap av Marin-Mike denna gång. Kort besök innan det blev hemgång.

Lördag:

Tog mig en välbehövlig sovmorgon. Och då jag vaknade vid 10 så gjorde jag mig iordning till the American Dream(Captain America's dotter) i ett väldigt långsamt tempo. Strax innan 3 kom Sophie och lämnade bilen hemma hos mig, och vi åkte tillsammans ner till Annapolis för att titta på Navy's football-game. Kom precis då de började spela, och vi slöt upp med Svenja, Moni och Isi.


  
Svenja, Isi och Moni.
Krabba, Ängel och Djävul.

 
Sophie och Sofie.
Pirat och American Dream.

Efter bara 1 och ½ quarter var jag tvungen att lämna tjejerna för att åka hem och gå Trick or Treat med flickan och hennes bästa kompis. Pojken gick med sina kompisar och ville inte alls umgås med oss. Vanligt bland 11-åriga pojkar? Jag bytte om till min andra outfit för kvällen, Marge Simpson, bara för att flickan så gärna ville att jag skulla ha på min blåa peruk.
Så här såg jag ut då!

Dock när jag var ute och gick så var jag nära på att göra samma Playboy-debut som Marge själv, då tygstucket jag hade som klänning konstant höll på att falla av, men jag ville ju att det skulle vara trovärdigt.

Efter 2 timmar åkte jag hem igen, bytte om och mötte upp Sophie och några marin-killar, och vi alla tog och åkte till Baltimore och ett ställe som heter Powerplant, där det är som en stor utebar, men som är omringat av flera små nattklubbar/barer. Vi hade tur som lyckades övertyga två vakter och en polis om att Sophie är 21(trots att hon inte är det), men då jag sköt in och gav dem mitt körkort och sa att jag var född 2 Maj, så var det inga större problem. Här tog också fotograferingen slut. Lyckades bara ta en bild på mig och Sophie tillsammans.


Hade riktigt kul. Och har nu bestämt mig för att Halloween är den bästa högtiden någonsin, det var så kul att se vad alla klädde ut sig till, och kreativiteten vissa hade. Och så kommer jag bli så extremt bortskämd när jag kommer hem till Sverige igen, i alla fall då det gäller med att gå ut med killar, för här i USA så är det killarna som betalar, hela min lördag blev betalad för, drinkar, inträde och shots. Snacka om att man är lycklig!

Söndag:

Söndagen spenderade jag med en lunch downtown med Maddy som kom och hälsade på. Dock blev lunchen kort, då metron hon satt på var försenad med en timma, och jag var tvungen att åka hem då barnen kom hem från pappan.  Men detta har jag ju redan skrivit om, så det behövs inte tas upp igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback