Första November=11 Månader



Insåg precis att jag varit här i nu 11 månader exakt. Dagen har jag spenderat med Maddy, och det var så kul att träffa henne igen. Vi åkte downtown för lunch och sedan letade vi souvenirer till henne då hon åker hem nästa tisdag. På kvällen gick jag, mamman och barnen till en vietnamesisk restaurang tillsammans med mormor, morfar, gammelmormor, farmor och farfar. Riktigt trevligt.
Överhörde också gammelmormor, som frågade morfar vem jag var, och det värmde något så extremt då han sa att jag var en del av familjen, ett barnbarn till dem. Gjorde mig något så otroligt glad!

(Imorgon kommer jag att skriva ner om min Halloween, och också lägga upp lite bilder.)
(Men nu ska jag sova!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback