Hur skulle mina vänner kunna parta utan mig?

Sov till och från natten till fredag. Vaknade på ett strålande humör. För jag skulle gå ut och festa med Elaine, vid 2-tiden textade hon mig och sa att hon inte mådde så bra och att hon inte kunde gå ut. Humöret sjönk lite, men jag tänkte inte sitta själv hemma, så jag ringde till Isi, och vi bestämde oss för att gå ut och äta med Verena. Hibachi blev det, och som jag saknat det. Så gott!!

Efter det gick vi runt i lite affärer, och jag gjorde min shopping med 12 par strumpor, LYCKA! Runt 10 åkte vi till City Dock Café för att träffa Pia. Vi satte oss där med varsn kaffe och spelade Alfapet. Isi och jag var ett lag och vi vann. När City Dock skulle stänga åkte vi till Double T Diner, mumsade på pommes till 1.30am.

Verena bestämde sig då för att åka hem, men jag, Isi och Pia kände oss inte redo för det än. Så vi satte oss i min bil för att bara cruisa runt i hamnen. Just då kom jag att tänka på att barerna just skulle stänga. Så jag parkerade bilen och tvingade med mig de andra i kylan. Vi hann inte ens gå runt rondellen i hamnen innan vi stötte på 3 killar som bjöd med oss på efterfest. Kanon, efterfest utan att ens ha festat alls.

Halv 6 kom jag hem och somnade på en gång. Dock vaknade jag klockan 8 igen. Jättekul!
Det var planerat att jag skulle jobba på kvällen, men jag fick ett text av mamman som sa att hon skulle åka till jobbet på morgonen, så hon gav mig kvällen ledigt. Då tog jag och åkte för att träffa Pia. Och därefter åkte vi till City Dock igen och spelade Alfapet igen med Verena och Svenja som vi träffade där. Pia och jag vann denna gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback