Idag går mitt visum ut, blir jag illegal då?

Intressant start på dagen. Jag hade helt bestämt mig för att inte förlora humöret mot pojken, och jag lyckades, men flickan däremot.. Och allt började med att jag inte tänkte fixa hennes hår efter att hon varit otrevlig mot mig.. Oj hoppsan så vi kunde skrika och bete oss..
Vi fick i alla fall ett långt samtal i bilen på väg till skolan. Efter att jag släppt av henne åkte jag till gymmet, men då jag inte hade någon rock på min iPod, så blev det bara 45 minuter på gymmet.. Jag behöver musik med beat för att kunna gymma..

Nu ska jag ringa barnens papa, så att vi kan åka och äntligen och få tillbaka avgasröret på min lilla Honda, för mammans mormor har skrivit över bilen jag kört de senaste månaderna till mammans moster som kommer och hämtar bilen senare denna vecka..

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback