Jag kan faktiskt kasta en football, om bara inte vinden skulle förstöra allt!!

(kommer att skriva om helgen ikväll, kanske kommer det lite bilder också..)

Denna har pojken ledigt från skolan, detta på grund av att det är Thanksgiving på torsdag. Flickan går i skolan idag och imorgon, men är därefter ledig resten av veckan.
Pojken och jag har då idag varit ute i en park där vi bor och kastat lite football. Var väldigt skoj, trots att det var väldigt kallt och regnade. Kom nu hem för vi var blöta och kalla, har ätit lunch och jag har gått med på att låta honom spela Wii, medans jag tvättar och städar lite.. Det är konstigt, jag är alltid på städhumör på måndagar, trots att städhjälpen kommer på tisdagar.. Kanske för att huset då börjat bli som stökigast..

Over and Out

Kommentarer
Postat av: Sophie

I'm looking forward for the update xD and the pictures :D hahaha

<3

2009-11-23 @ 23:54:43
URL: http://sooophiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback