Jag såg tomten i torsdags!

Kom på att jag glömt skriva lite roliga saker här på bloggen, så här kommer en snabb uppdatering.

Torsdags var heller ingen bra dag för mig, men efter att ha fått pratat och gråtit ut hos mamman, Sophie och Isi, så mådde jag mycket bättre. Jag och Sophie fikade på City Dock, där jag fick se den fösta jultomten för året, och sen åkte vi hem till henne för att äta lunch med Isi.

I fredags gick jag som tidigare sagt ut med Tove, och vi träffade två av hennes vänner och vi alla gick till Pusser's, men det var inte direkt mitt typ av ställe. Så kvällen blev relativt tidig.

Igår kom barnen hem vid två-tiden, och jag tog och körde dem till mormor och morfar där mamman väntade för att vi skulle fira mormorn som fyllt år, och vi gick till en thai-restaurang och efter det gick vi till Ben&Jerry's, men då jag var FÖR mätt, så tittade jag bara på medans de andra mumsade i sig av glassen.
På kvällen när jag kom hem, så bytte jag snabbt om och sminkade mig, för jag skulle ut med Sophie. Vi träffades vid City Dock, där Svenja och Pia satt, senare kom även Moni och Isi med två andra Au Pairer, och vi pratade en lång stund innan jag och Sophie drog vidare till FedHouse. Där träffade vi en kille som vi började prata med, och han undrade senare om vi ville följa med till Dock Street, och det ville vi. Väl på Dock Street träffade vi också våra football-killar och vi alla partade till stälet stängde.
Jag skulle köra hem Sophie, och när vi var påväg mot bilen stötte jag på Johnny, mammans ex-pojkväns kompis, som precis kommit tillbaka från Irak där dan varit soldat i ett år. Det var kul att se att han kommit hem helskinnad.

Idag har jag gått upp för att göra irdning barnen för söndagsskolan, pappan kom och hämtade dem, och jag sitter nu i mina mjukisar och väntar på att Pia ska ringa mig för att ses för en lunch. Jajustja, mamman har också satt upp en ny tv hon köpt, en 47" flatscreen. Va tusan! Tjejer kan!!!

Men en sammanfattning, denna helg har varit kanon verkligen, och jag kan inte vänta till nästa helg, då pappan ska ha barnen igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback