Jaja..

Jag vet, jag lovade en berättelse från Halloween, men jag har helt enkelt inte orkat, men jag lovar, det kommer komma förr eller senare, för jag vill verkligen dela med mig..

Idag har varit en sisådär dag. Pojken gjorde trubbel imorse, som många andra dagar. Men nu tänker jag inte ta något mer av detta, så jag pratade med mamman, som tog tag i allt då han kom hem ifrån skolan. Och då första fösvarsmekanismen är att skylla ifrån sig, så fick han det att låta som att allt var mitt fel, men mamman var på min sida, vilket jag är glad för. Nu hoppas jag bara på bättring, då denna höst kommer bli allt annat än lugn.

Men en kul sak, är att vi på lördag kommer få en liten mini-semester. Eller, mamman ska jobba, och kommer ta oss med sig till Philadelphia. Jag är jätte-exalterad, då jag nu varit här i 11 månader och inte fått följa med till hennes jobb, men nu blir det äntligen av. Så tidigt på lördag åker vi upp då hon har 3 eller 4 shower, men sedan blir det middag och bo på hotell, för att hon har 1 eller 2 shower på söndagen, och sedan åker vi hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback