Klappat och klart..

Tågbiljetterna är köpta, imorgon åker jag och barnen till New York City för att träffa mamman. Sååå glaaad!!!

Annars så hade jag idag min sista college-klass för året. Och när jag var klar där, åkte jag för att träffa Pia, Svenja, Sophie, Ashley och en till tjej jag inte kommer ihåg namnet på, på City Dock Café. Dock blev jag inte kvar alltför länge, för jag skulle åka till affären för att inhandla lite mat, och sen ville jag stanna och hitta en tröja. Mamman har nämligen nämnt att de kanske vill ha min hjälp på torsdag, då hon ska spela in två inslag som kommer sändas här i USA. Ett som kommer sändas fredagen efter Thanksgiving på tv-kanalen NBC, och ett som kommer läggas ut på internet på NBC's hemsida.. Jag hoppas stenhårt på att få vara med, men har självklart inställningarna på att bara få stå i skymundan bakom kamerorna. Jag är glad av att bara få vara där..

Så jag hittade mig en blå tröja, då jag inte får använda vare sig svarta eller vita kläder. Hittade också en annan topp som blev min..

Nu ska jag ta och hoppa i badet innan det blir dags att hämta barnen..
Over and Out.
xoxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback