Loss and return of night-night..

I februari förlorade vi night-night, flickans snuttefilt, som hon haft sedan hon föddes. Och vi alla blev förtvivlade, men lyckades på ersätta night-night så gott som möjligt. Men det har aldrig varit detsamma.
Men nu hände det. Jag hittade night-night inkörd bakom mitt handfat(jag tror städerskorna var boven i dramat). Och jag fick genast väcka upp flickan. HELA familjen blev jätteglada, och jag vet inte hur många gånger flickan har pussat på mig och sagt ordet tack..

Annars så har jag spenderat dagen med Sophie, Moni och Moni's lilla pojke som hon tar hand om. Vi alla fikade och åt lunch, och firade Sophie då hon idag fyller 21. Jag tycker det är lite sorgligt, för nu kan vi inte ha kul åt att vi kan komma in på barer genom att lura vakterna om att födelsedatumet på svenska körkort är skrivna baklänges.
Min födelsedagspresent blev i alla fall en flaska Absolut Vodka. Viktigt att ha liksom..

Nej, nu ska jag sova.
Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback