Nu drar jag!

Nu drar jag till Äpplet! Ska först bara hämta barnen i deras skolor, och sen drar vi! Kommer komma dit strax efter 8 ikväll, och då ska vi ta en taxi till hotellet för att möta upp mamman, och sedan blir det ut för att äta middag.
Jag tror att jag har packat på ett väldigt galet och inconvinient sätt, men jag kom inte på något bättra. Det blir till att bära många väskor för min del, då jag tror det kommer bli bökigt för barnen att hjälpa till..

Imorgon har vi ju som sagt några inspelningar som ska göras. Men sedan runt 5-tiden tar barnen och jag tåget tillbaka, och kommer hem runt 9 ungefär. och sedan blir det läggdags för att sedan ska det äntligen bli FREDAG!!!!
Party för hela slanten tycker jag.. Vad tycker du, Sophie???

Näe, nu ska jag ta för att fixa med det sista innan jag måste dra..

Ha De!!

xoxox


Kommentarer
Postat av: Sophie

No doubt about it!! Party like Lady GaGa, lets have some fun this beat is sick... or why not like Ke$ha, wake up in the morning, feeling like p diddy... 'Xoxox <3

2009-11-20 @ 06:18:17
URL: http://sooophiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback