NYC

Ja just ja. Glömde ju säga att jag och barnen ska på onsdag åka till New York City för att möta upp mamman, som jobbar där hela nästa vecka.
Och på torsdag har hon arrangerat så att barnen ska vara modeller för the TODAY Show NBC då hon ska ha ett segment med dem som kommer sändas Black Friday, dagen efter Thanksgiving. Hur coolt kommer inte det bli att få träffa programledare och producenter för en av USA's största tv-show?
Och sedan när vi är klara på torsdagen så åker jag och barnen hem igen. Hur najs är inte det? Snabbt, men härligt..

Kommer att bo på ett hotell precis bredvid Central Park. Jag längtar så. Kanske är dumt av mig att skriva detta dock, för då jag gjort det tidigare, så har det inte blivit av.. Men denna gång kunde jag inte vänta med att berätta.. Bara tågbiljetter som saknas, vilket jag tror mamman sa att hon skulle fixa idag.. Jag vill, jag vill, jag vill..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback