Prep

Väskan är packad och jag ligger nu i sängen för att invänta John Blund. Kanske ska ta och börja läsa boken som mamma och pappa skickade till mig, fast jag inser nu att det börjar bli ansträngt att läsa lång svensk text. Hmm..

Imorgon bitti blir det till att gå upp tidigt, för att hoppa in i bilen och åka med familjen till Philadelphia, där mamman ska jobba över helgen. Jag är lika exalterad som ett barn på julafton. 

Men i och med att jag ska åka dit, så kommer det inte bli någon uppdatering förrän på söndag. Ni får helt enkelt vänta till dess.

xoxox 

Kommentarer
Postat av: Christer

Ja, vi tycker nog att det är bra att läsa lite hemspråk så det inte blir "Anna Anka" när du kommer hem...

2009-11-09 @ 15:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback