Räddaren i nöden..

ÄNTLIGEN har jag en ledig helg, eller ja, mamman har gett mig ledigt då jag jobbat så mycket. Barnen är hos pappan ikväll, för det är egentligen hans helg, men imorgon kommer de tillbaka för att han ska på ett bröllop. Familjen och jag åker då för att fira mormor som hade sin födelsedag igår. När vi kommer hem ska jag ut med Sophie för att fira hennes 21-årsdag på riktigt. Dock nu kan vi inte längre använda oss av vårat partytrick. :(

Ikväll var det tänkt att jag skulle gå ut med mamman, men hennes "på-och-av-pojkvän" har haft en operation på huvudet, så hon har åkt till honom för att hjälpa honom. Så jag blev sittandes helt själv hemma, mina kompisar är antingen bortresta, jobbar eller svarar inte när jag skriver till dem, så jag blev sittandes på facebook och pratade med Brad. Men sen fick jag svar från Tove, en svensk tjej som kom hit inte alltför länge sedan, som jag inte ens har träffat än. Men hon var på att gå ut, så det tackar jag för. Nu gör jag mig iordning för att träffa henne downtown klockan 10. Jag taggar till..

Over and Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback