Så kom helgrapporten!

Fredag:
Så jag, Ashley och Sophie skulle ju ut på middag med Douglas, Mike och Rob.
Fint sena (40 minuter) kom vi tjejer äntligen dit. Träffade Mike(som de andra hade parat ihop mig med), som inte hade NÅGOT hår på huvudet.. Och då menar jag INGET, inte ens ögonbryn. Han hade fått allt hår bortrakat som en "märkning" av att han blivit antagen till att få träna till att bli en Navy SEAL.
Kanske är en bra ursäkt till att inte ha några ögonbryn då kanske.
Han visade mig bilder av hur han såg ut med hår, vilket var betydligt bättre än utan, men samtidigt så är han inte min typ.
Då vi var klara åkte vi alla hem till mig för att förfesta, killarna var väldigt fashinerade av alla leksaker i mitt hem, och började på en gång spela Wii och leka med mörker-glasögonen. Men förfesten gick snabbt över till att bli efterfest. För vi startade väldigt sent, så vi alla var trötta och däckade tidigt..



Lördag:

Då alla åkt tog jag och Sophie och slappade ett tag innan vi åkte downtown för att äta lunch på Chick & Ruth Delly. Vi tog också och satte oss på City Dock Café för att dricka lite te. Ner dit kom också Isi, Moni, Pia, och två tjejer till. Men vi sågs inte alltför länge, för Sophie var tvungen att jobba, och jag var tvungen att städa lite hemma. När jag kom hem städade jag inte slltför mycket, jag tog en tupplur istället..
Vid 10 kom Sophie hem till mig, lämnade lite saker och sedan åkte vi downtown för att gå ut med Elaine. Vi började på FedHouse, men gick efter en kort stund över till Dock Street. Där träffade vi vår kompis Mike (en annan än fredagen, det finns väldigt många Mike här). Och när stället stängde tog vi 4 och åkte hem till mig för efterfest.. Kom i säng runt halv 5.
När jag vaknade på söndagen låg de andra fortfarande och sov. Så jag passade på att tvätta tvätt, diska och städa lite smått. Och efter de andra åkt hem så tog jag och slappade innan familjen kom hem.. Kanonhelg..
När kommer nästa?





Kommentarer
Postat av: Sophie

I looooove it!! I hope the next time is sooon!!! <3

2009-11-25 @ 22:24:48
URL: http://sooophiesliv.blogg.se/
Postat av: Jonas

En Navy SEAL är annars sjukt ballt. Go for it.

2009-11-26 @ 15:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback