Straight A's

När jag åkte för att hämta pojken så fick jag vänta en liten stund innan barnen kom ut, då de fyller skolbussarna först, innan alla andra barn får komma ut. Och när jag får se pojken så kommer han springande mot bilen med ett leende på läpparna(Har aldrig hänt förut). Han berättade att han har fått alla MVG i alla ämnen(Vilket alrig har hänt förut). Glada som vi var åkte vi och handlade en Slurpee, isdrink från 7eleven.

Åkte sedan för att hämta flickan och komma hem. Läxor gjordes och jag tog och lagade amerikanska köttbullar och stekte på kött till burritos. Jag tvättade stora mängder tvätt, och jag såg till att barnen åt mat. Sedan gick vi upp på övervåningen och packade för NYC, och barnen tog ett varsitt bad.

Nu har de båda lagt sig. Jag skulle behöva städa mitt rum, men jag är för trött för att göra något, jag kan göra det imorgon. Det viktiga är att barnens rum och resten av huset är rent, mitt rum kan jag städa i efterhand..

Näe, nu ska jag sova! Ha De!
Over and Out
xoxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback