Stressigt lyxliv..

Jag var sååå nära, sååå nära *visar ett litet avstånd mellan tummen och pekfingret* att träffa musikern John Mayer. Han var på NBC bara minutrar före vi kom. Men tydligen är han och hans entourage hur otrevliga som helst, så det kanske var bäst att inte träffa honom, då vi hade barnen med oss.

Menmen, nu hoppar jag framåt i tiden.
Jag plockade upp barnen och åkte till tågstationen, skaffade våra biljetter och steg på tåget. Efter att ha drämt till med väskorna jag bar, så hittade vi äntligen plats. Barnen gjorde deras läxor och sedan satte de igång att spela olika spel de hade med sig. 20 över 7 kom vi äntligen fram och vi träffade mamman som kommit till Penn Station för att möta upp oss..
Åkte till vårat lyxhotell som NBC hade stoppat in oss i. Lämnade våra saker och gick sedan ut och åt sushi. Mycket gott, sedan hemgång, och vi alla däckade mer eller mindre.

Upp i morse för att duscha och göra oss i ordning för dagen. Gcik ner till frukostbuffén och halv 11 kom en bil för att hämta upp oss och köra oss till studion. Slussades in i greenroom och mamman blev sminkad och alla barn som skulle vara med gjordes iordning. Fick följa med och stå bakom kamerorna, och jag säger då det, att allt utrymme ser så mycket större ut på tv..

När vi var klara, sattes vi i en ny bil som körde oss till Brooklyn, där filmningen för NBC's hemsida skulle vara. Och stället vi steg inpå var en.. bar?
Mamman hade sina planer om hur allt skulle gå till, och hade till och med planer att jag skulle vara med i filmningen, men när vi väl kom dit så hade producenten redan andra planer. Hon ville att värden för filmningen skulle göra allt.. Men jag är okej, jag var ju inställd på det från början..

Tillbaka till Penn Station för att ta tåget hem igen. Fick ta itu med flickan som grät som en galning sör att hon  redan saknade mamman. När vi kom hem var det bara att hoppa i säng direkt.. Jag ser inte fram emot att vakna 5:35 imorgon bitti. Jag vill sova i flera dagar nu..

(Bilder kommer läggas upp, så fort jag fört över dem till datorn)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback