Thanksgiving

Jag tror att jag var mer stoppad än vad kalkonen vi åt var. Mycket, mycket, mycket mat..

Turkey Day(Torsdag) började med att jag körde barnen till Philadelphia, där vi träffade mamman på hennes hotell, där tittade vi på Macy's Thanksgiving Parade på TV, och när mormor, morfar och gammelmormor kom, så åkte vi till mammans studio, där hon gav oss en liten tour, en bättre tour en den jag fick då jag var där för några veckor sedan.
Där stöte vi även på killen som uppfann Slanket, det är typ samma sak som en Snuggie, seriöst, jag vet inte ens skillnaden, men det är tydligen två helt olika saker.
Efter vår tour, så åkte vi till ett lyxigt hotell och åt buffé. Matkoma naturligtvis.

Sen var det dags att stoppa in barnen i bilen och åka 2½ timme söderut igen för att möta upp med pappan och hans familj. Mer god mat, och ännu värre matkoma. Kände efter ett tag att jag började bli alltför trött, fyllde magen med kaffe(vet inte riktigt varför, då det var de-caf.. Kanske var för trött för att bry mig) för att sedan köra 1 timma hem igen. Satte på en film, och somnade in.

Det var en bra dag i alla fall. En mycket trevlig första Thanksgiving..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback