---

Mina fötter mådde inte alls bra igår efter utekvällen. På grund av mina nyköpta jeans med långa ben från Ed Hardy, så tvingades jag ha på mig mina klackar på 12 cm. Och efter en kväll med dans, så gick det bara inte att gå mera, skorna åkte av så fort jag kom utanför klubben, och satan så ont det gjorde.
Så när kvällen var över åkte jag, Isi, Verena och Pia till Double T Diner, och mumsade i oss nattamat, tack och lov för ställen med 24/7-öppet.

Imorse när jag vaknade så åkte jag och mamman och åt frukost på ett frukosthak i närheten av var vi bor, och halv ett kom mormor, morfar och gammelmormor hem till oss, och vi hoppade direkt in i vår bil för att åka och titta på pojkens fotbollsmatch. Dock dök inte det andra laget upp, så hans lag gjorde då en träningsmatch utav det hela.
En vända till affären för inhandling av mat till nästa vecka. Hem och packa upp allt, för att sedan sitta på baksidan i 20 gradigt väder för att invänta barnen. När de kom hem tog vi alla och åkte och åt på en kinesisk restaurang. Hem igen, bad, läsa och nu sängdags.

God Natt!
xoxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback