10/20-2009

Efter att ha lämnat barnen i skolan, och själv ha tagit min klass på colleget, så åkte jag downtown för att fika med Sophie. Vi satt i solen och värmen steg till över 20 grader varmt, härliga höst. Efter ett tag kom Pia och gjorde oss sällskap och efter det även Moni, med hennes lilla Grayden, 18 månader, som hon tar hand om.. Satt i hamnen ända tills det var dags för mig att lämna dem för att åka och hämta pojken i skolan.

Kom hem och fick honom göra sina läxor och spela cello, då han inte gjorde det på morgonen. Efter det var det lite slapp, innan mamman kom hem med flickan, för att ge barnen mat och sedan köra iväg dem till fotbollsträningen. Jag fick dock dra på min skidjacka från VM i Åre, då det blev ruskigt kallt då solen gått ner. Men jag och pojken stannade kvar lite efter hans träning och sköt lite bollar.

Kom hem igen och pojken tog ett bad, sedan lagade han en smootie till oss alla, som var extremt god. Äntligen i säng nu, och kan inte vänta till att John Blund kommer och gör ett besök hos mig.

God Natt
xoxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback