Då var det gjort..

Nu har jag klippt håret, det var mycket som åkte av då jag inte gjort något åt det på mer än 10 månader. Men ja vet inte än vad jag tycker om det.. Ovant, eller är det för att de flesta frisörer fluffat upp mitt hår, trots att jag inte gillar det. Nej, får väl spara ut håret och låta Aina fixa det igen när jag väl kommer hem till Svedala igen..

Annars så springer jag runt nu och försöker komma på vad jag vill vara på Halloween, imorse tänkte jag på att klä ut mig till Marge Simpson, men mamman nämnde att jag eventuellt kunde välja ut en kostym från ett företag som hon kan få gratis kostymer från, om detta går vägen kommer jag istället vara snövit, men då vill jag hitta svart hårspray så jag kan ha mörkt hår..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback