Gå kommer jag nog kunna göra imorgon.

Men jag kommer absolut inte kunna lyfta något imorgon. Eller på fredag. Men jag känner mig ändå glad över att jag var med mammans personliga tränare idag, det var kul. Är stolt att jag lyckades utföra hela passet, dock med känslan att vilja spy till slutet. Hur tusan klarar mamman av 5 dagar med den tortyren?

Mer än så har inget hänt, fick köra mammans Ford Expedition när vi åkte och hämtade barnen, och trots att den är lite läskig att köra på grund av storleken, så har jag hittat min drömbil. Jag älskar den!
Hem och gjorde läxor, sedan körde vi pojken och två tjejer(som vi samåker med) till deras hebreiska de har på onsdagar. Mamman, jag och flickan åkte till Target, där vi satte oss och åt en korv, gjorde klart alla läxor och fick även med en liten shoppingrunda innan det var dags att hämta resten av barnen igen.

Kom nu hem och gav pojken och flickan frukt och dessert, varsitt bad och nu läggdags. Känner för att somna på samma sätt som igår, men det kanske är bäst att byta kläder och lägga sig i och inte på sängen denna natt.

xoxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback