Jag är rädd, men jag måste!

Har kommit till insikt att jag faktiskt måste gå till frisören snart. Tänka sig, det var 10 månader sedan jag var hos min favorit Aina och klippte barret, och sedan dess har jag bara låtit ogräset växa fritt. Men när ska jag komma iväg att ggöra det? jag är rädd att gå till de billiga ställena, då jag inte riktigt litar på kvalitén, och jag vet inte om jag har råd att gå till mammans frisör..

Jaja, det tåls att tänka på, jag ligger i badet i skrivandets stund, och tvättar bort svetten från gymmet, ska snart åka för att fika med Elaine från Kanada, eller Canada som man säger, amerikansk som jag är..

Ikväll blir det troligtvis bio med Isi, vi hörs senare!!

Ha De!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback