Jag blev nedröstad..

Ville så gärna vara snövit på Halloween, men efter att ha frågat runt på facebook, så valde 5 av 5 det andra alternativet, Marge Simpson. Jag var inte helt övertygad, inte förrän min vän Kendon påpekade att hon var det bästa alternativet då det faktiskt pratas om att hon ska pryda playboy.
Men nu måste jag hitta en grön klänning och en Marge-peruk.

Annars så har denna dag inte gått alltför bra, regnat och dystert är det. Jag åkte downtown efter college för att träffa Sophie, Pia och Svenja. Vi åkte senare till Old Navy där jag handlade lite myskläder.
Men sen på eftermiddagen har jag inte gjort något annat än praktiskt taget bara bråkat med pojken. Och det blev samtal till mamman med tårar från oss båda. Vi har dock redan pratat ut om allt och vi avslutade kvällen med att sitta uppe och titta på en komiker på tv.

Nu ska jag gå och lägga mig för att få några timmar sömn.
God Natt

xoxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback