Lite glädje

OBS!!!!

Läs tidigare inlägg: Så jävla frusterad innan ni läser detta inlägg, ni får bättre förståelse då..

Efter att mamman och vår couselor mailat till och från ett antal gånger, så får jag ett mail som mamman vidarebefodrat till mig, och i detta mail finner jag dette meddelande från vår couselor. Det gjorde mig glad. Ger mig lite hopp i alla fall

Trust me I don't want to lose Sofie!  She is one of my best au pairs.  I will make sure that we get this done today.
Kindly
Natasha

Kommentarer
Postat av: Tove

Hej

Kunde inte hitta din mejladress någonstans så jag skriver här hoppas det går bra :)

Åker till Usa som au pair den 12okt och ska sedan vidare till Annapolis den 16 hade varit kul att ha kontakt med någon som bor där. Tråkigt att läsa om allt klydd med din förlängning hoppas det fixar sig

Kram Tove

2009-10-08 @ 00:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback