Min öl blev Captain med Ananasjuice, 10 timmar senare än planerat..

Alla sysslor blev gjorda, till och med så jag hade tid över. Sen var det dags att hämta pojken på skolan, tog med honom hem, där vi skulle spendera 30 minuter innan jag skulle köra honom till pappan. Vi fick lite läxor gjorda, och sen bar det iväg. Pappan skulle t amed honom till en öron-näsa-hals-doktor, då han gått med smärta i öronen sedan Juni, och först nu har hans egen doktor rekommenderat denna doktor.

Efter att ha droppat av honom, åkte jag till flickans skola för att hämta henne, som idag hade after-school activity, då hon nu kommer dansa hip-hop som en kompis mamma lär ut där.
Vi åkte hem och satte oss med läxor, och hon hade en hel drös. Eller ja, en hel drös kan vara att ta i, men då det gäller att ta hand om en flicka som är trött och allmänt långsam, så blir det en hel drös, även om det är 4 små områden med läxor.

Pojken kom sedan hem från hebreiskan, och jag gjorde dem iordning för läggdags, lagom då, stiger mamman in genom dörren, möts av 15(!!!!) kartonger av leksaker som hon fått under dagen(och då jag jättegärna vill att hon ska se dem, så har jag placerat dem direkt vid ingången.. hehe).
Nu är det sängdags, och göra sig redo för morgondagen, då jag ska hämta Freddy, som hommer hem från Cali där hon varit 3 veckor. Dock blir vistelsen inte lång, då hon åker hem till Danmark för gott på måndag... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback