Nattligt äventyr.

Efter min college-kurs idag, så åkte jag för att hämta upp Freddie på flygplatsen, hon hade varit i California och spenderat några veckor där, men nu var det äntligen dags för henne att komma hem. Efter att jag droppat av henne hemma hos sig, så åkte jag hem för att följa med mamman till ett doktorsbesök hon hade, sedan åkte vi hem, bytte olja på hennes bil och plockade sedan upp flickan från hennes skola.

Vi åkte hem och mamman vände för att åka och hämta pojken på en gång, och när dem kom hem satte han sig ner för att göra sina läxor. När han var klar åkte vi till en fotbollsplan där han har 1-1 träning med Denison Cabral, en professionell fotbollsspelare för Baltimore Blast. Mamman, jag och flickan tog och spelade kubb medans pojken tränade med Denison.

Kom hem och skickade iväg pojken med pappan, då pojken skulle vara bollkalle för en varsity-match för high school. Mamman och jag tog med flickan till hennes fotbollsträning, och när hon var klar åkte vi hem, och mamman satte iväg mot jobbet. Inte långt efter ringer hon mig, bilen la av mitt på motorvägen, så nu satt hon fast där. Jag kastade in flickan i bilen och åkte till undsättning.. Väl där fick vi sitta i 30 minuter innan en bärgningsbil kom och tog med hennes bil till en verkstad.

Nu kom vi hem och mamman fick ställa in sitt jobb, vilket hon stressar över, då hon aldrig ställt in en sändning för denna tv-kanal under de 9 år hon jobbat för dem. Men vad ska man säga, hon hade tur i oturen. Att bilen la av så pass nära hemmet, och att ingen körde på henne där hon satt på motorvägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback