Ny-vaccinerad

Emmapemma! Du är välkommen i min resväska närsom!
Om jag så ska pressa in dig i mitt handbagage. Saknar dig muchoooo!!

Kom precis hem från att ha lämnat barnen i skolan, en sväng på gymmet och vaccinerat mig för influensan. Dock inte svininfluensan, då den fortfarande inte kommit till Maryland. Barnen får deras vaccin för svininfluensan på fredag, då deras läkare får vaccinet på torsdag. Men mamman och jag som tog vårat vaccin i mataffären(Hur great är inte det? att slippa läkarbesök och läkarkostnader) frågade när de får in vaccinet från svininfluensan, och fick till svar att de inte får vaccinet förrän om 5-6 veckor.

Snart åker även mamman till Orlando för att jobba där imorgon bitti. Kommer hem på eftermiddagen för att åka till Philadelphia tidigt på fredag. Imorgon by the way kommer gammelmormor hit igen som jag ska passa. Bara till fredag kväll som tur är.
Helgen blir fullspäckad med att träffa kompisar. Ska bli grymt kul, då jag jobbat de två senaste helgerna, och inte riktigt kunnat göra något.

Nu väntar duschen.
Ha det så bra!
xoxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback