Påkörd

Denna morgon gick ganska så bra. Jag fick upp barnen och vi lyckades få allt gjort som vi har på morgonschemat. Körde och lämnade pojken i skolan och på väg till flickans skola kommer vi till en korsning(mamman hade förvarnat mig om att se åtminstone 3 olyckor där under mitt år här), stannar vid stoppskylten och duns, en kvinna kör på mig bakifrån, dock en lätt duns.
Lyckas få registreringsnumret på bilen som träffat mig och och så fort jag lämnat flickan i skolan tar jag mig en titt bak på bilen, inga märken som tur är.

Iväg till college, och sedan ner till Annapolis för att träffa Jenny och Sophie. Fika med te och en hallon/vit choklad-scone. Mycket gott. När Jenny lämnade oss kom Moni med hennes lilla pojke igen, så söt.
Sen efter ytterligare ett tag inser jag att jag måste åka hem för att städa lite innan mamman kom hem från Orlando igen. När jag kommer hem märker jag att min peruk till Marge Simpson har kommit. Drar på mig den och TUSAN vad tajt den var, fick knappt på mig den.
När mamman kom hem så fick hon idén att vi skulle plocka upp flickan från skolan med olika peruker på. Javisst, jag hade inget att säga till om.

Hem och hämtade pojken, självklart hade vi ingen peruk på oss då, vi skämmer ju redan ut oss något så totlt enligt honom. Gjorde läxor och sedan iväg till deras fotbollsträning. Och trots att det är ca 20 plusgrader om dagarna, så blir det ruskigt kallt när solen går ner, Skidjackan åkte på och den var välbehövlig.
Ska nu sova gott, då jag varit vaken sedan halv 6. Och imorgon ska jag upp halv 6 igen. Jippi!!!!

Vackra som få i våra peruker.


Kommentarer
Postat av: Christer

Släng ALDRIG den peruken. Jag vill låna och ha på mig när jag kör tåg.

2009-10-24 @ 10:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback