Så jävla frustrerad

Vi har gjort allt! Vi har skickat in papper och betalningar. Ändå så har agenturen fuckat upp allt, och säger att vi saknar vissa saker till min förlängning, och om detta inte tas itu med snarast möjligt, så kommer jag inte kunna förlänga min vistelse här till 2 år.. Seriöst, jag sitter och gråter då jag inte vill åka hem om 2 månader..

Och inte förrän nu får vi reda på att saker saknas, flera veckor efter att vi skickat in alla papper. Och vi får reda på det efter det att jag tjatat på vår counselor att ta reda på när vi ska få svar på om jag kan förlänga eller inte. Agenturen själv har inte hört av sig. Au Pair in America SUCKS!! Big Time..

Så nu väntar jag på att vi eventuellt ska få detta faxat till oss, för vi har ingen aning om vad det är vi måste göra.. Mamman har nu lämnat huset för att åka till New York för dagen för ett möte med The View
Jag lämnade alla sysslor ogjorda imorse, för att kunna sysselsätta min dag, och det kanske var bra.. Nu kanske jag kan tänka på annat..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback