49-update

Sitter på 49 West Street Cafe med Svenja och Freddie, tack gode gud för trådlöst internet.. Inte mycket har hänt på senaste, mamman berättade för mig igår att hennes mamma vill inte att de ska skaffa en ny Au Pair efter mig, för "hon trodde inte att någon annan kunde visa barnen lika mycket kärlek som jag gör". Detta gladde mig rejält.

Igår åkte vi också till mitt college för att hämta mitt intyg om att jag deltar i kurser där, så vi kan skicka in mina papper om förlängning, men colleget hade gjort fel i papprena, så vi fick bråka lite med dem, men nu har jag dem. Lite mer arbete, och sen kan vi skicka in papprena. Om 12 dagar måste de lämnas in, bråttom, bråttom..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback