Alltid lika kul när polisen kommer på besök..

..Och nästa gång, kan någon snälla förvarna mig, så jag jag ta på mig lite smink i alla fall, det får mig att inte se alltför sliten ut. Kläderna kan jag strunta i..
Denna gång polisen kom, så var det ingen som vandrat runt utan tillåtelse på våran tomt, nej denna gången ville dem bara ha kontakt med barnens pappa, som skulle vara tvungen att flytta på bilen(som la av när jag körde den) som han ställt vid något specifikt ställe.
Kul att det även var samma polis som senast, han kände igen mig på en gång. Såg jag verkligen risig ut då också?

Och denna dag har varit hektisk. Pojken hade som sagt en kompis över. Jag och flickan tog och bakade små cup-cakes. Och snart kom två vänner till henne också, ringer efter pizza och lagar hot wings i ugnen. Städar, tvättar kläder, sätter på frosting på våra cup-cakes, städar, tittar på en pjäs flickan och hennes kompisar satt upp, städar och får barnen i säng, bara mina barn dock...

Nu är jag själv också i säng och känner att jag kan slockna närsom. Dock får jag inte sova imorgon. Barnens söndagskola börjar imorgon igen. Och eftersom mamman är borta, så är det jag som får ta hand om allt. Så upp igen klockan 7am. Ses då.

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback