Fre-Lör

Vad finns det att skriva? Jag har inte gjort alltför mycket.
Igår hade pojken en match som vi tittade på, och vi fick se en vinst med 1-0, hand lag är obesegrade i deras serie än så länge.. Efter det hade flickan två kompisar som stannade här över natten, det var hennes födelsedagsparty, då hon inte är en person som gillar stora kalas.

Kvällen var dock inte alltför rolig. Mamman och jag fick tampas med hemlängtan, och gammelmormor, som gick och la sig, men efter en timma vaknade hon igen, kom ner och visste inte vart hon var, och hon frågade efter sin make, som dog för mer än 10 år sedan. Och tydligen hade hon vandrat runt mitt i natten igen, enligt mamman.
Så igår kväll tog jag och mamma och satte oss och blandade drinkar i mixern, och drack även handblandade drinkar..

Idag har flickan haft fotbollsmatch, där hennes lag vann med 6-0, och hon gjorde 2 mål. Efter det åkte vi hem igen. och mamman åkte för att fira en väns födelsedag, och jag fick då vara hemma med barnen och gammelmormor. Kvällen gick kanon, och jag fick klara instruktioner av morfar, mormor och mamman att droga gammelmormor lite extra ikväll, så att hon verkligen sover genom hela natten, nu när jag är ensam med henne. Så det fick bli en benedryl för att göra henne extra sömnig..

Jag däremot behöver ingen benedryl, jag kommer däcka närsom.. Zzzz

Kommentarer
Postat av: Madelene

Hej!

Vet inte riktigt hur jag kom in på din blogg.

Är du Au Pair i Annapolis? I såfall är vi två! :)

2009-09-29 @ 23:32:20
URL: http://madelenes.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback