Inget internet an..

Inget internet an.. Nu tror jag enda att de har lyckats lokalisera problemet, och jag hoppas det loser sig snart, jag ar trott pa att anvanda amerikanska datorer.

Sa vad har hant nyligen, inte mycket. Min bil dog nar jag och Freddie akte ner till Annapolis i fredags, kan det bero pa att avgasroret foll av samma dag jag kom hem fran Miami? Eller ar detta nagot nytt problem? I alla fall, vi har inte fatt tillbaka bilen an, sa igar akte jag och mamman till mormor och snodde gammelmormors bil, och jag maste da saga, att trots att den ar trakig att kora pa grund av att det art en automat, sa gillar jag den starkt..

Och mer, jag och mamman har nu paborjat vart arbete med att fa ha mig kvar i ytterligare ett ar. Papprena ar paskrivna och idag registrerade jag mig till min sista kurs pa college for detta ar, och fylla upp de timmar jag maste narvara pa, for att fa vara kvar.. Sa denna host kommer jag att ta Dance Aerobics, lite slappt sadar.. men sa fort jag har papper om att jag ska ta denna kurs, sa kan vi skicka forlangningspapprena till agenturen och hej hopp, vi ses i December 2010..

Idag borjar antligen mitt naturliga schema ocksa. Bade flickan och pojken ar tillbaka i skolan, sa jag far mina lediga timmar mitt pa dagen, hade dock varit battre ifall det varit en vecka sedan, for nu borjar temperaturen sjunka till 23 grader, inte lika varmt och mysigt som tidigare..
Ikvall ska vi ivag till Maryland State Fair, da pojkens favoritartist, Gary Allen, ska spela. Ska bli valdigt skoj tycker jag..

Jag har insett nu att den narmsta manaden inte kommer bli alltfor rolig dock. Mina tva narmsta kompisar, Lisa och Freddie kommer bada avsluta sitt ar och kommer att aka tillbaka till Tyskland respektive Danmark. Pa tisdag blir det jag som kommer kora Lisa till flygplatsen, usch, jag vill inte..

Kommentarer
Postat av: Christer

Kan du inte sakna oss lite också;-(

2009-09-02 @ 18:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback