Jag börjar bli biff..

Mina armmuskler börjar framhävas, YES!
La märke till detta innan jag åkte till gymmet idag, och detta gjorde mig bara mer motiverad att lägga på extra vikt och köra fler reps. Denna gång jobbade jag även med benen, Beach 2013, here I come..

Mer intressant än så har inte dagen varit. Jag har varit hemma med flickan idag igen, och gjort läxor med henne. Ikväll kommer gammelmormor och ska bo med oss till på söndag, och jag är inte motiverad alls. jag kommer få återgå till att köra min lilla Honda utan avgasrör, då vi inte har hennes samtycke till att köra Mercuryn. Ska bli kul..Hmm..

Nu försöker jag få tag i Pia, så vi kanske kan hitta på något, så jag slipper ta hand om gammelmormor när hon kommer innanför dörren. Pia har varit här i 2 veckor nu, men börjar redan snacka om att hon inte gillar familjen, kanske för att de är FÖR pedantiska och oroliga över allt.. Så jag ska väl säga några schyssta ord till henne.

Over and Out..


Kommentarer
Postat av: Christer

Du skriver roligt!!

2009-09-24 @ 12:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback