Jag hade en dröm..

Och i morse när vi satt i bilen för att köra barnen till skolan, så frågade flickan vad det var jag drömt, och fram kommer bara tårar.. Det gick bara inte att berätta vad det var jag drömt.
Men jag måste få det ur mig..

Jag drömde att jag var hemma i Sverige igen, fast med mitt jobb, och jag var inget annat än olycklig. Mitt hjärta var i tusen bitar för att jag tvingats ifrån min familj här. jag är överlycklig att jag ska stanna ytterligare ett år(så fort vi fått iväg alla papper), men redan nu, 14 månader innan min hemresa, så fasar jag för den dagen.

Min familj här är så otroligt grym, alla de skrattanfall jag har varje dag för att flickan är galen, varje gång jag förundras över hur otroligt intelligent pojken är, och när jag ser vilken underbar vän mamma är. Det kommer bli svårt alltihopa.




Kärlek!


Kommentarer
Postat av: Christer

Det värmde:-(

2009-09-17 @ 00:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback