Jag klarade det!!!!!!!!

Jag är väldigt trött på att skriva i bloggen just nu, har kommit in i en seg period, men några små uppdateringar kan jag komma med, tills jag känner att jag orkar skriva igen. Skriver jag något som ni undrar över, Googla det..

Jag gjorde det! Jag har kokat ris för första gången i hela mitt liv på eget bevåg, utan någons hjälp. Jag är ju så stolt att jag faktiskt skulle vilja ta ett foto och lägga upp här i bloggen..

Något annat som inte är så kul dock, är att jag fått Coxsackie, det betyder att jag har öppna blåsor på min vänstra halsmandel. Kul att detta bara är början, och att dessa blåsor kommer sprida sig till den högra också..

Vad mer har hänt?
I måndags var det Yom Kippur, och jag följde med min familj till templet, där jag fick ha dresscode "täcka knäna och armbågarna", kul att jag inte har några klänningar som går längre än till halva låret. Men med mörka leggins under så gick detta kanon.
Templet var gammeldags, så kvinnorna fick sitta på ena sidan om en vägg, och männen på andra sidan. Och det blev mycket stående, då de hela tiden visade upp Torahn. Dock blev vi bara där en timma, för vi var tvungna att köra hem mormor, då en flyttbil med gammelmormors alla saker skulle komma. När vi kom dit fick vi dock reda på att de var försenade, och skulle inte komma förrän tisdagen.
Spenderade några timmar hos mormor, innan vi tog och åkte till farmor och farfar för att bryta fastan som de har över Yom Kippur, jag försökte själv fasta, men lyckades inte längre än till klockan 3 på eftermiddagen..

Och igår morse åkte mamman till New York för att göra en Satelit Media Tour idag, där hon hade 33 sändningar på 5 timmar. Så jag var ensam med barnen igår och stötte delen idag. Men med dem i skolan hela dagen, så har det varit väldigt lätt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback