Jobbig dag

Idag har inte varit alltfor bra. Korde Lisa till Dulles Airport i Virginia, da hon idag aker hem till Tyskland. Just nu vet jag inte vad jag ska ta mig till, for jag har haft henne hos mig i over 9 manaders tid. Jag har ju alltid Freddie, men bara i en manad till, usch vad detta ar jobbigt..

Annars har val inte mycket hant. Min forkylning var nog den lustigaste jag haft nagonsin, for nar jag vaknade dagen efter det forra inlagget, sa madde jag kanon. Lite snuvig bara..

Annars sa rullar allt. Mammans hektiska sasong borjar nu, sa fran och med nasta vecka sa kommer det inte bli nagon lugn stund, och sa kommer det vara till januari. Ikvall ska vi sitta ner med vara scheman, och planera sa gott vi kan..

Mer vet jag inte vad jag ska skriva. Helgen gick mest ut pa att spendera tid med Lisa. Freddie och jag ville ga till Acme, men tidligen har de NU insatt regeln om att man maste vara 21 for att  komma in.. VA?!?!?!?!
Man jag fick ga ut i alla fall, med mamma, Smitty(mammas pojkvan) och Rob(Smitty's van och chef). Dock blev det bara en lugn kvall i Annapolis, da ingen av klubbarna hade nagon DJ, utan bara musik pa lag volym..

Nu ska jag hem igen och gora huset redo, sa barnen kan komma hem och stoka till det igen. Alltid lika skoj da vi forsoker ha det stadat och rent..

Ha De!!
xoxox


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback