Lunch-träff

Jag lovade mig själv att bara ta det lugnt idag, då kvällen kommer bli ganska så stressig. Tog och städade barnens plus mitt eget rum.
Sen tog jag och åkte och plockade ut pengar som ska gå åt min försäkring under mitt andra år här. Sen tog jag och åkte och åt lunch med Freddie, den nya Au Pairen Pia för hennes familj och Svenja. Vi gick också och letade efter en födelsedagspresent till min flicka, men utan resultat. Vi fick även in ett besök på Starbucks.

Nu sitter jag och surfar lite på nätet, för om 10 minuter måste jag åka och hämta barnen igen. Är trött, men är glad att jag får saker att göra ikväll. Dvs bara kvällssysslor med barnen.

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback