Och sa hade man svininfluensan..

Nej, inte riktigt, men man sitter forkyld har hemma, typiskt da jag antligen ar ledig om dagarna, men det ar val da det slar till som varst..
Konserten igar med Gary Allan var helt otroligt bra. Nar vi kom dit sa stotte vi pa en man som jobbar for radiostationen som hade ett samarbete med sjalva konserten, och han drog fram 6 VIP-biljetter, sa vi fick sitta precis framfor scenen, = valdigt bra bilder. Nar konserten tog en liten paus, sa sager pojken till mig: "Sofie, ser du det dar?" och jag tittar bort pa vad det ar han pratar om, och far se en av bandmedlemmarna sta med en annan man, och bada star och pekar rakt pa mig, jag undrar vad de snackade om.. Drog pa ett smajl och fortsatter dansa till musiken som var pa.
Efter konserten sa gick vi fram till stangslet och stoter pa den killen som tidigare statt och pekat pa mig, och pojken lyckades fa en autograf, flickan en gitarrpeg, och jag sjalv, jag fick skaka hand med honom, lyckliga jag, hade hoppats pa efterfest..

Tror minsann att jag glomt beratta att jag nu varit har i 9 manader. Imorgon ska jag, Freddie och Lisa traffas och ata brunch, da Lisa aker hem pa tisdag. Och detta ar nagot som vi gjort mycket av under vintern, traffats pa 49 West Street Coffeehouse. Dock inte lika mycket av det under sommaren, men nu ska det bli ett kart aterseende. Sen ska vi till Naval Academy och ga en liten tur dar.

Idag traffade jag Freddie och vi akte till den pool som hennes familj tillhor. Det blev en liten picnic i form av jordnotssmorsmackor, som vi levde pa i Miami Beach. Mumma.. Kart aterseende aven dar..

Nej, nu ska jag sova, ar helt dod..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback