Operation: Detox

Nu måste jag göra något åt detta. Jag måste komma på ett sätt som får min kropp att må bättre. Just nu så känner jag mig uppsvälld och seg så fort jag ätit, oberoende vad jag ätit. Ibland ger det mig lusten att inte äta alls, vilket jag vet jag måste, och självklart även gör.

Så nu har jag pratat med mamman, och tillsammans ska vi nu lägga upp ett kostprogram, räkna ut vad vi äter, och sedan ändra på det.. Självklart så är ju träning 1 timma om dagen inräknat.

Så vad måste vi tänka på?
* Inget socker eller sötningsmedel. (Dvs ingen läsk, inte ens Diet. Inget tuggummi.)
* Inget småätande.
* 2,5 dl vatten varje timma 
* Endast 1 kopp(?!) kaffe om dagen(tillsammans med ett glas vatten)
* Mer protein, mindre kolhydrater, mer grönsaker.

Hoppas att min vilja är tillräckligt stark för att klara av detta. Jag vill ha en förändring, och nu tror jag tusan att jag ska få det gjort. Det är nu det gäller!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback